DO OKA BROŃ I MIERZ, I CEL, I PAL!

Czyli czynności przybliżające Cię do celu.

Regulaminy konkurencji w strzelectwie kurkowym przewidują 1, 3 lub 5 strzałów. Aby trafić w dziesiątkę, należy z największą precyzją wykonać następujące po sobie, określone czynności. Podobnie jest w biznesie. Jeśli chcesz być skuteczny i osiągać zamierzone efekty, MUSISZ z wyjątkową pieczołowitością zadbać o pewne szczegóły. To one sprawiają, że wyraźnie zobaczysz najmniejszą obwódkę na tarczy, w której tkwi gwóźdź – Twój Klient i jego potrzeby.

 

Kilka sekund. Tylko tyle masz na zrobienie pierwszego wrażenia. I od tego, jakie ono będzie, w dużej mierze zależy czy przyciągniesz do siebie Zleceniodawcę. Warto zatem nie szczędzić czasu (i środków) na opracowanie chwytliwej nazwy i wykreowanie spójnego wizerunku. Dogłębny research branży, określenie Twoich wyróżników oraz świadomość tego, co i w jaki sposób chcesz zakomunikować, gwarantują zrobienie DOBREGO pierwszego wrażenia.
Masz już ogólną koncepcję wizerunkową. To tylko jeden krok do przodu. Obecnie nie da się prowadzić biznesu bez obecności w świecie mediów. Strona internetowa to must have  – czy tego chcesz, czy nie. Nie postawię jej dla Ciebie, bo technicznie nie umiem tego zrobić, ale wiem kto jest w tym mistrzem. W zakresie www proponuję Ci jednorazowe uzupełnienie serwisu treścią lub prowadzenie strony na stałe. Jestem dziennikarzem – potrafię zrobić materiał o wszystkim.

Oddałaś/eś już dwa celne strzały, co znacznie przybliżyło Cię do podium. Pora na reklamę. Nie od dziś wiadomo, że jest ona dźwignią handlu – kto nie umie się zaprezentować, ten niestety zostaje zepchnięty na dalsze miejsce w liście rankingowej… i musi dłużej czekać, aż Usługodawca do niego dotrze (o ile w ogóle to nastąpi).

Jeśli założyłeś biznes, to znaczy, że czekać nie chcesz i jesteś gotowy spotkać się z Kupującym w połowie drogi. W mojej ofercie znajdziesz wymyślenie hasła reklamowego, stworzenie takiejż grafiki, napisanie teksu sponsorowanego czy artykułu dziennikarskiego.

Nieodzowne, gdy zależy Ci na budowaniu zaangażowania i trwałej relacji z Klientami. A powinno, bo nic tak nie motywuje do doskonalenia się jak doping Twojej drużyny – złożonej z sympatyków i dotychczasowych Usługodawców – i …oddech konkurencji na plecach. Chyba nie ma już branży, której przedstawiciele nie mają profilu w mediach społecznościowych. Grupy zawodowe, hobbystyczne, tematyczne,  wyzwania, wydarzenia, porady, webinary… jest tego jak modeli broni.  To również bardzo przydatne narzędzie marketingowe, więc nie bój się go wypróbować. Kiedyś była poczta pantoflowa, a dziś są media społecznościowe. Chętnie założę i poprowadzę taki profil dla Twojej firmy.
Sukcesy strzelców (i nie tylko) utrwala się za pomocą kroniki, artykułu na stronie internetowej stowarzyszenia, postu na profilu społecznościowym czy publikując relację w prasie. Absolutną częścią składową takiego przedsięwzięcia są zdjęcia, bo one najlepiej oddają sytuację. W temacie robienia zdjęć i dokumentowania wydarzeń mam  doświadczenie. Podzielę się nim z przyjemnością, aby Twoja firma wywoływała miłe wspomnienia.

To autorski program oparty na moich własnych doświadczeniach związanych z kilkuletnim prowadzeniem sekretariatu bractwa kurkowego (stowarzyszenie) i okręgu (jednostka terenowa ogólnopolskiej federacji stowarzyszeń). W ramach oferty przeprowadzę analizę stanu dotychczasowego Waszego sekretariatu, przedstawię rozwiązania, które wpłyną na sprawną pracę biura oraz pomogę je Wam wdrożyć. A jeśli nie potrzebujecie rewolucji, tylko kosmetycznych  zmian, to zapraszam do śledzenia mojego bloga: www.pozaprotokolem.pl

Oferta dedykowana (nie tylko) bractwom kurkowym!

DLACZEGO WARTO PODJĄĆ ZE MNĄ WSPÓŁPRACĘ

  • FOTOGRAFOWANIA tego, co ważne, nauczyłam się w pracy reporterskiej. Miałam wymagającego Szefa.
  • AUTENTYCZNOŚĆ stawiam na pierwszym miejscu. Efekt końcowy ma być odzwierciedleniem Ciebie.
  • BYLEJAKOŚĆ jest mi obca. Mam nadzieję, że Tobie również.
  • RZETELNOŚĆ to moja dewiza.
  • Yyyyy…w pracy  czasem przystaję i zastanawiam się: Czy na pewno tak to miało wyglądać ?
  • KONCEPT to konieczność. Powstaje po wstępnym rozeznaniu Twoich potrzeb.
  • AMBITNE zlecenia? Lubię. Dają satysfakcję.
  • TERMINOWOŚĆ. Pracowałam w transporcie – wiem, jak jest ważna.
  • RZECZOWOŚĆ mile widziana. Szanujemy przecież swój czas.
  • ENERGIA też jest ważna. Cenię otwartych, szczerych i nietuzinkowych ludzi.
  • ŚWIADOMOŚĆ wzajemnych oczekiwań ułatwia (i skraca) pracę.
  • CIERPLIWOŚĆ jest wskazana. Pracujemy nad projektem, dopóki nie stwierdzisz: Tak! To jest to, o co mi chodziło.
  • INSPIRACJI szukam wszędzie. Stosuję też nieszablonowe rozwiązania.